سفارش تبلیغ
صبا ویژن

86/10/8
5:11 عصر

آقای خاتمی زمان جنگ کجا بودید؟

بدست عبدالحمید بیات در دسته

آقای خاتمی سلام

به عنوان یک ایرانی که آزادی قلم و بیان دارم یک سوال می پرسم:حضرت عالی زمان جنگ کجا بودید؟ زمانی که این مرز و بوم به فداکاری نیاز داشت سوراخ موش را چند می خریدید؟ به نظر شما شهید فهمیده در دریای خزر کشته شد یا در خلیج فارس؟ قتلگاه فکه در شمال شرق است یا شمال غرب؟ شهید همت در بوسنی کشته شد یا در لبنان؟ سخنرانی های امام(ره) برای زمینیان بود یا برای مردم مریخ؟!

 اگر می گویید مملکت به آدم های تحصیل کرده هم نیاز داشت پس آیا بهتر نبود امام حسین(ع) هم در کوفه یک مطب پزشکی داشتند و در عین مداوای بیماران به تبلیغ اسلام نیز می پرداختند؟! آیا شعار آزادی شما در نهایت به سکس و بی بند وباری منتهی نشد؟ بگذریم که نقد شما فایده ای ندارد و تنها به خاطره ای از شهدا اکتفا می کنم:

سردار حجازی می گفت:در منطقه بودم جوانی خوشگل و باریک اندام با لباسهای زیبا و ژیگول آمد اونجا و گفت اومدم جبهه خدمت کنم.خودش رو ناصر نیکنام معرفی کرد.به قیافش نگاه کردم حدس زدم به درد جبهه نمی خوره دلم نیومد بگم نه، گفتم جایی برای کار شما نداریم فقط یه آشپزخونه هست می تونی اونجا خدمت کنی.جواب مثبت داد و رفت آشپزخانه....یه روز تو عملیات برای توپخانه نیرو کم اوردیم .ایشون رو معرفی کردم اما چشمم آب نمی خورد به دردشون بخوره دیگه هم یادم رفت که یه ناصر خوشگلی تو آشپزخانه داشتیم.

به هر حال گذشت تا جنگ تمام شد و من داشتم یه روز از شمال رد می شدم که عکس بزرگ وآشنایی رو دیدم کنار خیابون به راننده گفتم نگه داشت.رفتم جلوتر دیدم نوشته "سالروز شهادت شهید ناصر نیکنام"

کارم رو رها کردم و رفتم بنیاد حفظ آثار اونجا پرونده ایشون رو درآوردم یادم اومد که همون جوان خوش قیافه است پرونده اش رو خواندم متوجه شدم دانشجوی فوق تخصص جراحی مغز  در آمریکا بوده وقتی جنگ پیش میاد درس رو رها می کنه و میاد جبهه و بقیه ماجرا که خواندید. آقای حجازی می گفت: اون وقت بود که فهمیدم چرا ما شهید نشدیم و اینها از راه اومدن رو رفتن...

خلاصه آقای خاتمی اگر مبانی اسلام را قبول ندارید و یا برخی از فروع را بهتر است رسماً اعلام کنید و لباس پیامبر(ص) را به زمین بگذارید.که اگر چنین نکنید از منافقین هستید اگر باور نمی کنید به کتاب 15 گفتار شهید مطهری در قسمت مسئله نفاق مراجعه کنید

                                                                                                                                                            والسلام