سفارش تبلیغ
صبا ویژن

87/2/13
1:56 عصر

منافقین باز هم به ترور شخصیت روی آورده اند

بدست عبدالحمید بیات در دسته

سایت تابناک که معلوم نیست چرا از افشاگری کیهان درباره تحریف نظر حضرت امام آزرده خاطر شده است در یک اقدام ناشیانه کوشیده است سند ارائه شده از صحیفه حضرت امام(ره) در یادداشت دیروز کیهان را زیر سؤال ببرد. که این اقدام سایت یاد شده هم عبرت انگیز و هم خنده دار است.

در یادداشت دیروز کیهان با عنوان «می ترسید؟ حق دارید!» به تحریف نظر صریح حضرت امام(ره) از سوی مدعیان اصلاحات که با هدف حمله به آیت الله مصباح یزدی صورت گرفته بود پرداختیم و با ارائه اسناد غیرقابل انکار از صحیفه حضرت امام(ره) نشان دادیم داستانی که این جماعت به حضرت امام(ره) نسبت داده اند، کذب محض و تحریف آشکار نظرات آن بزرگوار است. مدعیان اصلاحات به نقل از مرحوم آیت الله توسلی- البته بعد از فوت ایشان- آورده بودند، «پس از شهادت جناب حاج شیخ فضل الله محلاتی برادران سپاه با بیت امام تماس گرفته و به حاج احمدآقا گفتند، اگر امام تأیید کند آقای فلانی را به عنوان جانشین آقای محلاتی خدمتتان معرفی می کنیم، تا مرحوم حاج احمدآقا این پیام را به امام رسانید، امام به رسم عادت همیشگی شان که مخالفتشان را با پشت دست نشان می دادند، با دستشان به او اشاره کرده و گفتند، نخیر و افزودند، من بیایم این آقا را به عنوان نماینده خودم در سپاه بگذارم که برود منویات و نظرات پدر خانمش آقای... را پیاده کند و سپاه را وارد این مسایل نماید؟...»

کیهان طی چند فراز از یادداشت دیروز و با ارائه چند سند از صحیفه حضرت امام(ره) از جعلی بودن این داستان پرده برداشته و از جمله نوشته بود؛

«شخصیت مورد نظر مدعیان اصلاحات، حجت الاسلام والمسلمین محمدی عراقی داماد آیت الله مصباح یزدی است و از آنجا که دروغگویان کم حافظه و تحریف کنندگان نظرات امام(ره) رسوا شونده اند، باید گفت؛ آقای محمدی عراقی قبل از شهادت شهید محلاتی، با حکم حضرت امام(ره) قائم مقام ایشان در سپاه بود و بعد از شهادت شهید محلاتی نیز تا چند ماه بعد از پایان جنگ، یعنی از اسفندماه 1364 تا اسفند 1367 به دستور و حکم حضرت امام(ره) وظیفه نمایندگی حضرت امام(ره) در سپاه پاسداران را بر عهده داشت. (صحیفه امام جلد 19 ص 496 و صحیفه امام جلد 21 ص 313).

خب! آقایان تحریف کننده! چه می فرمائید؟! مگر نه این که مطابق داستان شما، حضرت امام(ره) نگران بوده اند که مبادا آقای محمدی عراقی نظرات پدر همسرشان یعنی آیت الله مصباح یزدی را در سپاه پیاده کنند! پس چرا همان حضرت امام(ره) ایشان را در حساس ترین دوران سپاه یعنی دوران جنگ در این سمت گمارده اند؟! نظر حضرت امام(ره) که صریح است و مکتوب و این واقعیت هم که آقای محمدی عراقی در تمامی طول دوران جنگ در سمت یاد شده بوده اند قابل انکار نیست، پس بدون کمترین تردیدی باید گفت؛ شما آقایان مدعی اصلاحات دروغگو، تهمت زننده و تحریف کننده نظرات امام راحل هستید. آیا غیر از این است؟!

آقای محمدی عراقی، فرزند شهید، زندانی سیاسی دوران ستم شاهی و حاضر در عرصه های نبرد طی 8 سال جنگ تحمیلی بوده است. نیم نگاهی به صحیفه امام(ره) بیندازید و عباراتی را که حضرت امام(ره) در تمجید و تجلیل از آقای عراقی نوشته و بر زبان آورده اند نگاه کنید و... حالا بفرمائید که شما آقایان در آن دوران سخت کجابوده اید؟! و زیر سایه کدام درخت عافیت نشسته بودید؟!»

سایت تابناک متعلق به آقای محسن رضایی که متاسفانه در این تحریف یکی از سایت هایی بود که نقش رسانه تحریف کنندگان را برعهده داشت- و کیهان به احترام آقای رضایی به آن اشاره نکرده بود- ظاهراً از ترس این که مبادا کیهان به ادامه داستان هم بپردازد، با تمسک به ترفند «فرار به جلو» و در یک اقدام ناشیانه، صفحه 313 از جلد 21 صحیفه امام(ره) را کلیشه کرده و با ذوق زدگی کودکانه ای نوشته است: برخلاف ادعای کیهان، این صفحه مربوط به حکم انتصاب آقای عبدالله نوری به نمایندگی امام(ره) در سپاه است و نه حکم انتصاب آقای محمدی عراقی! که ضمن دادن کارت صدآفرین! به آنها باید گفت: مگر کیهان چیزی غیر از این نوشته بود؟ کیهان برای نشان دادن این که ادعای تحریف کنندگان نظر امام(ره) دروغ محض و داستان مزبور جعلی است، با استناد به سخنان حضرت امام در شهادت شهید محلاتی- صحیفه امام جلد 19 ص 496- و ارائه حکم انتصاب آقای عبدالله نوری- صحیفه امام جلد 21ص 313- ثابت کرده بود که در این فاصله چند ساله تا پایان جنگ تحمیلی آقای محمدی عراقی مسئولیت نمایندگی حضرت امام(ره) در سپاه را برعهده داشته است و امام راحل(ره) در حکم انتصاب آقای عبدالله نوری که ضمناً پایان مسئولیت آقای محمدی عراقی نیز هست، از خدمات ایشان تقدیر و تشکر کرده است.

حالا باید از سایت تابناک پرسید کجای این سند غیرواقعی است که گردانندگان سایت با بوق و کرنا اعلام کرده اند این صفحه از صحیفه امام(ره) مربوط به حکم انتصاب آقای عبدالله نوری است! خب! که چی؟ مگر کیهان چیز دیگری نوشته بود! از برخی گردانندگان سایت تابناک انتظاری نیست ولی آقای رضایی! آیا حضرتعالی می توانید انکار کنید که آقای محمدی عراقی در فاصله شهادت شهید محلاتی تا انتصاب آقای عبدالله نوری مسئولیت نمایندگی حضرت امام(ره) در سپاه را برعهده داشته اند؟ آیا حضور ایشان در آن جایگاه بدون اجازه و موافقت امام(ره) بوده است؟! آیا جنابعالی از مکاتبات ایشان با حضرت امام(ره) که طی آن، امام راحل(ره) جواز انجام مسئولیت هایی که برعهده نماینده ولی فقیه در سپاه است را برای ایشان صادر کرده اند خبر ندارید؟ اگر خبر دارید- که حتماً خبر دارید- لطفاً به گردانندگان سایت تحت مسئولیت خود بفرمائید نعل وارونه نزنند و برای حمایت از تحریف کنندگان نظر حضرت امام، به دروغ ادعا نکنند که «در کل جلد های 22گانه صحیفه امام و به ویژه صفحات مورد اشاره کیهان اثری از موارد مورد ادعا دیده نمی شود.»! چرا که اگر منظورتان حکم آقای عبدالله نوری باشد که شرح آن گذشت و چنانچه مقصودتان نظر امام در باره آقای محمدی عراقی است که کافی است به عنوان نمونه- و فقط به عنوان نمونه- پاسخ حضرت امام(ره) به نامه آقای محمدی عراقی در صفحه 468 صحیفه امام(ره) را ملاحظه بفرمائید و...

برادر گرامی، جناب آقای محسن رضایی به همکارانتان در سایت تابناک توصیه کنید که اگر می خواهند به جای سیاست ورزی، سیاست بازی کنند، -که انشاءالله چنین نباشد- هرگز با نظرات حضرت امام(ره) بازی نکنند. و اگر برای کسب قدرت-انشاءالله برای خدمت- با هر گروهی ائتلاف می کنید با تحریف کنندگان نظر امام فالوده نخورید. این فالوده مسموم است و تاکنون هرکه از آن خورده است دوام چندانی نیاورده است.

سرمقاله آقای شریعتمداری در روزنامه کیهان